טרנדים והמלצות לפירסינג

טרנדים והמלצות לפירסינג

הם בכל מקום! הפירסינג תופס תאוצה ומקשט את האזניים של כולן. מה יותר כיף מאשר להיות עם סטייל קבוע על האוזניים שלך עוד לפני שהתלבשת, או לצאת מהמקלחת כולך בלינג?

מתנוכים אקסטרא מנצנצים ועד לדאבל קונץ’, הנה כל השילובים המוצלחים ביותר לקשט את האזניים שלך!


נתחיל בעניין חשוב, הדבר המרכזי שצריך להנחות אותך בבחירת הפירסינג הבא שלך (כמו בכל בחירה בחיים בעצם) זה להיות קשובה לעצמך. יש לקחת בחשבון את האנטומיה, הסגנון, התקציב והסיבולת האישית שלך.


לא כל אחת יכולה לעשות כל חור, לכל אוזן מבנה אנטומי יחודי וחורים שיתאימו לה. הצוות בחנות שלנו תשמחנה לעזור בהחלטות ולייעץ. כמו כן, חשוב מאד להקפיד על הוראות הטיפול על מנת שהעגיל יחלים היטב. זמן ההחלמה של חור בתנוך יהיה בין שבועיים לחודשיים בעוד שניקוב בסחוס (הליקס/טראגוס/קונץ וכו) יחלים תוך חצי שנה עד שנה בממוצע. אז אם אין לך סבלנות לטיפול ארוך ותשומת לב, או שאת נוסעת לתאילנד תכף – כדאי לשקול איזה חור לעשות ומתי.

למידע נוסף לגבי תהליך הניקוב והוראות הטיפול – לחצו כאן


UPPER LOBE/ FLOATING

כל מי שהתברכה בתנוך מפואר זה הטרנד בשבילך!

חור מעל חור או חור “צף” מעל שני חורים בשילוב של עגילי זהב עדינים, יוצר מראה ייחודי ומדליק רק על ידי הוספה של חור עליון “רגיל” שמחלים מהר יחסית. כיף גדול

UPPER LOBE עגיל פירסינג קלואי ופירסינג שטוח

FLOATING צמד עגילי פירסינג טיפאני קטן

DOUBLES

דאבלים, דאבלים. החיים עצמם! כל דאבל אפשרי יהיה מדהים ומיוחד. החל מדאבל הליקס המפורסם ועד דאבל קונץ’ למתקדמות.

טיפ – להחלמה קלה יותר מומלץ מאד להתחורר עם עגילים ישרים ולא חישוקים, במיוחד בדאבלים. אפשר כמובן גם להיות סבלניות ולעשות את הדאבל בשני שלבים. באופן כללי אנחנו בעד תכנון קדימה! תוכלי לעשות יחד עם הפירסרית והצוות שלנו תוכנית פירסינג לאוזניים שלך.

Double Helix דאבל הליקס קלי

Double high lobe הליקס חלק

דאבל הליקס לב

Double Flat פירסינג לונה ואריס

HIGH LOBE

חור מושלם. בתנוך בחלק הכי גבוה שלו, קצת לפני שמתחיל הסחוס, שיוצר מראה יותר “פירסינגי” אבל עדיין בתנוך ומחלים בקלות. אגב, את כל העגילים שלנו ניתן להזמין בזהב צהוב או לבן!

לוב גבוה פירסינג לואיז

HIGH LOBE פירסינג ויק

CONCH

ההליקס החדש. בשנה האחרונה יש לו עליה רצינית בביקוש! ואנחנו ממש בעד – כמעט כל בנות הצוות שלנו עשו קונץ’ בזו אחר זו. חור מהמם שנותן בלינג מתוך החלק הפנימי של האוזן. מתאים למי שרוצה חור פירסינג מיוחד למראה א-סימטרי, עם החלמה יחסית סבירה! זה מקום שלא מגביל בשימוש באוזניות כמו טראגוס, ולא מקבל מכות ומשיכות כמו הליקס ולכן מחלים יחסית בקלות יותר. זמן ההחלמה בין חצי שנה לשנה.

קונץ׳ כוס קלואי

Conch פירסינג קלואי

CONSTELLATIONS

למי שרוצה את החיבור הקוסמי קרוב אליה, ניתן לעצב קונסטלציה של כוכבים לבחירתך על האוזן!

העגילים שהכי יתאימו יהיו: לונה, ירח, טייני כוכב, טיפאני. בתכנון יחד עם הפירסרית תתאימו את העגילים למקומות השונים באוזן. חשוב לציין שאנחנו ממליצות לעשות עד 3 חורים בביקור אחד, כך שאת הקונסטלציה שלכן תבנו במספר ביקורים לאורך זמן מה, בהתאם לקצב ההחלמה האישי שלכן.

Constellation + Floating פירסינג לונה וכוכב קטן

קונסטלציה של מרקורי, כוכב קטן והליקס אריס

מזמינות אותך לבוא לעצב את האוזן שלך! נשמח לייעץ ולעזור בהחלטות, כל אחת לפי טעמה האישי ומבנה האוזניים שלה

לקביעת תור



נכתב על ידי
צוות החנות