מאסט האב

איך לבנות מלתחת תכשיטים חכמה מזהב?

תכשיטי זהב הם פריטים סנטימנטליים ומלאי ערך. הם מחזיקים לנצח, עונדים אותם כל הזמן, לרוב הם נרכשים כמתנה או בעקבות אירוע אישי משמעותי ויוצרים זכרונות נעימים שמלווים אותנו הכי קרוב שיש, על גופנו. משחר ההיסטוריה נשים וגברים התקשטו בתכשיטים, ואלו עברו מדור לדור. חלק מאיתנו בוחרות בשלב מסוים להעביר אותם הלאה, מעניקות לדור ההמשך תכשיט אהוב ובעל משמעות רגשית או סימבולית וכך התכשיטים ממשיכים לרגש ולשמח שנים רבות.



אז איך לבנות מלתחת תכשיטים שתשרת אותך היטב? אלו פריטים שיש לבחור בקפידה, מצד אחד החיבור לתכשיט תמיד יהיה מהלב כי ככה זה עם זהב. מצד שני, חשוב שהתכשיטים יוכלו ללוות אותך שנים רבות וגם להתאים לתכשיטים נוספים שיצטרפו עם הזמן.


הכנו רשימה של פריטים שהם must have לאוסף התכשיטים המושלם -


  1. עגילי חישוק - עגילי חישוק מאז ומתמיד ולנצח יהיו באופנה, מלתחת תכשיטים לא תהיה שלמה בלעדיהם !

    הנה כמה אופציות שחשבנו עליהן -

  2. תליון יהלום שכיף לחרוש עליו - מושלם כמתנת יומולדת, סיום תואר, לידה, יום נישואין.

    אולי תאהבי את אלו -

  3. צמיד זהב שלא ירד ממך - רק אחד או כמה יחד, צמידי זהב מקשטים את המפרק, מלאי תנועה וחן.

    אלו הפיסים הפייבוריטים שלנו -

  4. עגיל שישבור את הסימטריה -גם אם את אוהבת את המראה הקלאסי הסימטרי, כיף תמיד שיש עוד עגיל לגוון איתו ולפעמים לשבור את הלוק השגרתי. ואם את כבר עוקבת אחרינו אז את יודעת שאנחנו תמיד מעודדות א-סימטריה ושבכל אוזן יהיה שילוב אחר - ניתן לרכוש בודדים!

    אלו הפריטים שאנחנו הכי אוהבות -

  5. פירסינג שיוסיף קצת בלינג - אוזניים מנצנצות הן ללא ספק הקראש הנוכחי שלנו, ופירסינג חדש יהיה הדרך הטובה ביותר להוסיף קצת בלינג.

    הנה כמה אופציות שחשבנו עליהן -

  6. תכשיט משובץ אבן חן - גם אם את מחובבות היהלומים, תמיד נחמד שיש לפחות פריט אחד משובץ אבן חן שנותן קצת צבע ואופי ללוק, זה פריט שתמיד ימשוך תשומת לב ובו זמנית גם יבליט את היהלומים שלצידו.

    אולי תאהבי את אלו -

  7. שרשרת חלקה לסגור את הלוק - תוספת משדרגת ללוק של שכבות או פיס בפני עצמו.

    אלו הפיסים הפייבוריטים שלנו -

  8. טבעת עם נוכחות - הגרסה המודרנית שלנו לטבעת קוקטייל, כי בכל זאת אנחנו בקטע של תכשיטים שיתאימו לך כל היום וכל הלילה ולא פיסים שתענדי פעם ב... או שאפשר לענוד כמה טבעות דקות יחד בסטאקינג - טבעות שיכולות להיענד על אותה אצבע שייצרו אפקט של וואוו עם נוכחות. את אותן טבעות אפשר לענוד גם בלוק קז'ואל כאשר עונדים אותן בנפרד כמו למשל - אשלי, גלקסיה, קלי יהלום, קים.

    אלו הפריטים שאנחנו הכי אוהבות -


לסיכום, מקוות שמצאת כאן משהו שאהבת ומזמינות אותך להיכנס לאתר לקולקציות שלנו ולמצוא את התכשיט שלך :)



רוצה עוד תכשיטים!





נכתב על ידי
צוות החנות