איך תשמרי על תכשיטי הזהב שלך שיהיו מהממים לשנים רבות?

איך תשמרי על תכשיטי הזהב שלך שיהיו מהממים לשנים רבות?

אנחנו דוגלות בתכשיטים יומיימים, נוחים, שלא תרצי להוריד לעולם. שיבואו טוב עם כל לוק, יהיו בשבילך כמו second skin ויוסיפו את הנצנוץ הקטן באאוטפיט יומיומי ובשילוב עם בגד חגיגי יהפכו לבלינג. כי ככה זה זהב ויהלומים, בעיצוב מדוייק ועדין – תמיד נותנים את האקסטרא ומתאימים לכל אירוע.
אז רצוי שתענדי אותם תמיד אבל עדיין יש כמה דגשים שכדאי שתכירי על מנת לשמור עליהם לנצח.

נקיון

ניקוי תכשיטים נחוץ על מנת לשמור על הברק והנצנוץ, כדאי לנקות את התכשיטים אחת לתקופה לפי הצורך, ולפחות פעם בשנה.

איך מנקים תכשיט זהב?

✦ ניקוי תכשיטים בבית זה קל ופשוט – יש להשרות אותם במים חמים עם מעט סבון כלים ולהשתמש במברשת שיניים רכה כדי להסיר לכלוך בחריצים ופתחים בהם הלכלוך מצטבר.

✦ עגילים, כדאי להוריד כל זמן מה ולנקות הפרשות שהצטברו עם אלכהול. סוגרי סיליקון יש להחליף כל כמה חודשים כי הם מתקשים ותופסים ריח ואז קשה מאד להוריד אותם.

✦ כדאי להמנע ממריחת קרמים על התכשיטים, ולהזהר גם עם סבון גוש. עדיף להסיר או להזיז את התכשיטים קודם לכן. קרמים נוטים להצטבר מתחת לאבנים ואז היהלומים נראים עכורים ולא מנצנצים. תקף גם לגבי חימר או כל חומר יצירה שעלול להכנס לחריצים ופתחים בטבעת.

✦ אתן מוזמנות להגיע אלינו לניקוי מקצועי של תכשיטי She-Ra Jewelry ללא עלות פעם בשנה או לפי הצורך.


סוגרי סיליקון יש להחליף כל כמה חודשים

קרמים מצטברים מתחת ליהלומים ואז הם מאבדים מהנצנוץ

תשומת לב

מרגיש כאילו תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, אבל למעשה יש להם תנועה ומשקל וצריך שתשימי לב אליהם מידי פעם לוודא שהם בטוב.

תכשיטים זה דבר עדין, ובפרט זהב הוא חומר רך. נוסיף לכך את היותנו בתנועה בלתי פוסקת, מתלבשות, מתפשטות, מתאמנות, ועוד שלל פעילויות – ובכל אלו התכשיטים עלולים להתפס במשהו, להמשך, להתחכך, להמעך. על מנת לשמור על התכשיטים כדאי לוודא באופן שגרתי את שלמותם: האם הפרפר של העגיל מחובר כראוי? האם המנעול של השרשרת או הצמיד תקין? האם הטבעות עגולות ושלמות?

כמו בכל דבר בחיים, אם נקדיש תשומת לב לדברים שאנחנו אוהבות, הם ישמרו לאורך זמן. נוכל לראות אם הכל במקום, אם הסגירה התרופפה עם השנים ודרוש תיקון, אם הטבעת נמעכה וקיבלה צורה של האופניים, אם שערה שלנו התלפפה סביב השרשרת.

כדאי להגיע לתקן כאלו בעיות ברגע ששמים לב אליהן ולא לחכות עד שיש שבר או שהתכשיט נופל.

אנחנו נותנות אחריות מלאה על התכשיטים למשך שנתיים ומזמינות אתכן להגיע לנקות ולחדש את התכשיטים אצלנו באופן מקצועי ללא עלות אחת לשנה או לפי הצורך.

סגירה נכונה של עגילים צמודים

אני שומעת הרבה לקוחות שמתלוננות על כך שסגירת פרפר של עגילים מפריעה להן מאחור ומכאיבה בשינה. אם את מזדהה כנראה שגם את לא סוגרת את הפרפר כראוי. מהי סגירה נכונה? כאשר הפרפר יושב בתוך המגרעת של המוט, ולמעשה מגיע עד קצה המוט ומכסה אותו כך שלא תרגישי את קצה המוט בשינה, אלא את החלק העגול והנעים של הפרפר.

אמנם בדרך זו החלק הקדמי של העגיל לא יהיה ממש צמוד לאוזן, אבל זוהי הדרך לענוד את העגיל באופן בטוח עבור החורים שלנו. אם את מצמידה את הפרפר לתנוך, נסי לשחרר אותו כך שהפרפר ישב במעצור שנועד לו (תשמעי קליק כשהוא יגיע לשם) ובידקי את החור שלך, האם הוא מעט אדום או אפור? אולי נוצר מכתש קטן? זה קורה בעיקר בעגילי יהלום גדולים כאשר מצמידים אותם לתנוך השפיץ של בית האבן מתחיל להכנס לתוך החור ופוגע בחור עם הזמן.

אני ממליצה מאד לשחרר את הפרפר בכל עגיל כך שיסגר במקום הייעודי שלו בקליק, ולהתרגל לאיך שהעגיל יושב על האוזן בנוחות. זה ייטיב עם החורים שלך ולא יכאב בשינה.

כשלא עונדים מומלץ לתלות ע"מ שלא יווצר קשר בשרשרת

פוליש

טבעות וצמידי זהב מקבלים שריטות מכל דבר שאנחנו נוגעות בו. שרשראות יכולות להתחכך זו בזו. השריטה הראשונה שמופיעה על תכשיט חדש תמיד בולטת, במיוחד על משטחים גדולים וישרים כמו חותם. אבל תוך זמן קצר זה נהיה יותר הומוגני והתכשיט מקבל אופי של תכשיט שעונדים אותו.

אנחנו מזמינות אתכן להגיע לנקות ולחדש את תכשיטי She-Ra אחת לשנה או לפי הצורך וללא עלות.

אחסון

ניתן לענוד תכשיט זהב כל הזמן ואין צורך להסירם בשימוש שגרתי.

מתי בכל זאת מומלץ להסיר ולמה?

✦ אימון בכלל ושימוש במשקולות בפרט עלול לעקם טבעות. בזמן תנועה אינטנסיבית, שרשראות, צמידים ועגילים תלויים עלולים להתפס במשהו מבלי שנשים לב.

✦ אני ממליצה לא לישון עם יותר משרשרת אחת. במצב מאוזן כשעונדים כמה שרשאות יחד הן נוטות להסתבך ואז מתעוררים עם קשר מציק.

איך שומרים על התכשיטים כשלא עונדים אותם?

✦ שרשראות מומלץ מאד לתלות כדי שלא יווצר בהן קשר

✦ את קופסת התכשיטים שלנו את מכירה? תוכלי למצוא אותה כאן

✦ שימי לב שאם יש לך אוסף יקר של תכשיטים מזהב שאת לא עונדת, מומלץ לחשוב על מקום אחסון יצירתי ובטוח בבית ולא לשמור בארון או בחדר האמבטיה…



לסיכום, אנחנו רוכשות תכשיטים ממיטב כספנו ומקדישות זמן רב לבחירתם והתאמתם. המשימה הבאה היא להמשיך לדאוג להם בשגרה 😊
כמו שאנחנו מכבסות ומגהצות בגדים, מנקות את הבית והרהיטים, כך גם התכשיטים שלנו צריכים קצת TLC!
SHINE ON



רוצה עוד תכשיטים!





נכתב על ידי
צוות החנות